Adresas

Algirdo g. 48, Vilnius

trečiadienis, balandžio 18, 2007

Eilutė pamąstymui

Jonos 2 skyrius:

„Savo nelaimėje šaukiausi VIEŠPATIES,

ir jis man atsiliepė.

Iš Šeolo pilvo šaukiau,

ir tu išgirdai mano balsą!

4 Tu įmetei mane į bedugnę,

į jūros širdį.

Mane prarijo vandenys,

apsėmė visi tavo vandenų srautai ir vilnys.

5 Tuomet tariau: 'Iš tavo Artumo esu išguitas!

Kaip vėl regėsiu tavo šventąją buveinę?

6 Vandenys užliejo mane ligi kaklo,

bedugnė prarijo mane,

jūros dumbliai apraizgė man galvą

7 prie kalnų papėdės.

Nužengiau į kraštą,

kurio velkės užsklendė mane amžinai.

Bet tu, VIEŠPATIE, mano Dieve,

iškėlei mano gyvastį iš kapo.

8 Mano gyvasčiai vis labiau gęstant,

atminiau VIEŠPATĮ, ir

mano malda pasiekė tave

tavo šventojoje buveinėje.

9 Tuščius stabus garbinantieji

atsisako savo gailestingumo šaltinio,

10 o aš padėkos giesmę tau aukosiu,

duotą įžadą įvykdysiu.

Išgelbėjimas ateina iš VIEŠPATIES!'"

 

 

 

Komentarų nėra: